SIBB maakt persoonlijk met u een afspraak bij u thuis of op een andere locatie, om verdere uitleg te geven over bewindvoering of inkomensbeheer. In dit gesprek beantwoorden wij al u vragen en heeft u een indruk van de mensen achter SIBB. Want ook SIBB wil graag weten wie haar cliënten zijn. SIBB streeft naar een goede verstandhouding tussen cliënt en bewindvoerder.
Mocht u gebruik willen maken van de door SIBB aangeboden diensten, helpen wij u graag met het invullen van de benodigde formulieren.
Na de aanvraag procedure kan de bewindvoering beginnen en worden al uw financiële zaken overgenomen. De bewindvoerder komt hiervoor bij u thuis of op een andere locatie en gezamenlijk vindt de overdracht van de administratie plaats.
Na een inventarisatie te hebben gemaakt wordt er een budgetplan en indien van toepassing, een overzicht van de schulden gemaakt. Deze wordt eveneens met u besproken.
Vervolgens ontvangt u elke maand een financieel overzicht, waaruit u precies kunt opmaken hoe uw financiële zaken er voor staan.
Waarom SIBB:
– Betrouwbaar
– Korte lijnen
– Deskundigheid
– Persoonlijke benadering
SIBB
De SIBB medewerkers beschikken over een jarenlange ervaring qua deskundigheid, bij het verrichten van werkzaamheden op het gebied van inkomensbeheer en bewindvoering.
Contactgegevens
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 9:00 – 17:00
Zaterdag & Zondag: gesloten