Wij helpen u graag met het maken van de juiste keuzes.


Inkomensbeheer

In geval van inkomensbeheer geeft u uw administratieve taken op basis van vrijwilligheid uit handen aan SIBB. De taak van SIBB heeft met name betrekking op het uitvoeren van administratieve taken. Daarbij kunt u denken aan het verrichten van de maandelijkse betalingen, het ter beschikking stellen van leefgeld, het gezamenlijk vaststellen van een budget en het verwerven van inkomen. Ook wordt er een inventarisatie van de schulden en indien nodig betaalafspraken met schuldeisers gemaakt. Het doel van inkomensbeheer is er met name in gelegen om te bewaken dat u uw financiën op orde heeft.

 

Het niet op orde hebben van uw financiële positie kan tot gevolg hebben dat u in staat van faillissement wordt verklaard of een beroep moet doen op de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen.

 

Vanzelfsprekend voert SIBB haar taken in goed overleg met u uit. Alle afspraken worden bovendien schriftelijk vastgelegd.

 

Uw ontvangt elke maand een financieel overzicht waaruit u precies kunt opmaken welke maandelijkse betalingen er zijn gedaan en hoe wij uw financiële zaken behandelen en  af handelen.

Let op: met ingang van 1 november een nieuw telefoonnummer 088 120 2100.


Postbus 205

2290 AE Wateringen


T. 088 120 2100

info@sibb.nl